Monday, March 30, 2009

Ek Nyaris Dicuri 26/3/09....Hati2

lagi sekali melaun buat kerja....


maklumat dari owner

jam 0900 pagi ni kereta aku kena pecah dan wiring sume hampir barai.. nasib aku agak baik cos ada orang nampak n sistem alarm aku yang byk membantu.. diorg 3 orang wat keje 2 cina n 1 melayu.. so nombor plat sume aku dapat dari jiran2..

- toyota harrier kaler gold.. plat WKJ 9920..
- TAN HOK CHOON.. 681016106093
- alamat terakhir .. no26 jalan saga 19, taman saga, ampang..

dari pe yang kaum2 jahat cakap, bdk melayu ni bdk kelantan pakai putra..

so kat sini ada gambar utk korang aware!!



so, kepada civico2 yang kat luar sana.. amik berat la pasal keta korang.. alarm system memang penting.. + ngan pandangan hattech.. n paling penting, bukan sume orang ikhlas nak berkawan ngan kita.. ada yang amik kesempatan..

LEPAS NI AKU NAK UPAH BODYGUARD JAGA KETA AKU!!

JANGAN SAMPAI KORANG LAK YANG JADI MANGSA..


ambo - roger !!!!!


No comments: