Sunday, November 16, 2008

Pusing2

Mana pulak perginya jam aku ni, cari bawah buku takde, bawah bantal takde, dlm kereta takde, atas tv takde..ni yg malas nak cari nih..time kita cari tak jumpa2 ...time tak cari ada la plak dia..hish.

Boring juga hari ahad ni bila kelas dah takde. Layan CSI Miami je lah..walaupun si Lt. Horatio Caine ni agak kerek je gaya dia tp siri ni lagi best sbb banyak aksi..tak mcm Vegas @ NY. Kali ni barulah Horatio bertemu buku dgn ruas sbb penjahat kali ni pro giler...tp last2 mcm biasala..Horatio kepala teleng jugak yg menang.

Lepas layan CSi..layan Top Gear plak....huh si Jeremy Clarkson tgh test EP3 type R. Mmg cun bangat la type R nih. Kat Malaysia pun jarang jumpa..EK9 & FD type R selalu la jumpa. Dlm episod ni dia try buat perbandingan antara EP3 type R dgn typer R baru (euro spec). ...last2 Ep3 menang. Kalau aku pun pilih Ep3 sbb body lagi cantik..tak futuristic sgt.

Petang tadi aku mati kutu duk kat rumah. Lemas & rimas...nak kena keluar kejap ni. Baru aku ingat jam aku tertinggal kat rumah kakak aku semalam. Boleh la..kuar kejap...panggil housemate ajak keluar.

1st pi rumah kakak dulu...ambil jam...(huh nasib baik ada).....2nd ..pi ACE Hardware ...cari double tape + gam gajah + kain cuci keter. Usha2 jugak Stoplock..huh 2ratus lebih...tak bawak duit lebih plak..biorla dulu. Risau jugalah sbb dlm 2 bulan ni byk civic EK kena curi. Kat forum yg aku selalu lepak (mhccgroup), selalu je dengar kes ni...keter lawa2 & power2 plak tu ( siap convert 99spec +b18c/b16b/b16a lagi). Tp ada gak EJ stendet mcm aku kena gak..lahknat betul la penyamun2 nih. Org sampai terberak nak bikin kereta..sng2 je dia rembat.

Lepas selesai beli barang2..niat nak singgah JJ ( mana tau dpt laksa shack free). Aiseh..nak masuk parking pun dah berderet..kansel le. Nak balik awal lagi, baru pukul 6ptg ...erm pi pusing2 kat tmn titiwangsa la jap.

Balik tu..sempat singgah McD jap..huh pekena BigMac...mlm karang tak payah keluar dah.

No comments: